Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Všimnul jsem si při poslední procházce borovým lesem, že se tam vyskytují stromy s odloupnutou kůrou od ptáků a na lýku jsou znát podobné stopy jako od kůrovce. Že by nějaké potvory napadly i sosny?

0 0
možnosti
JD

Knihy od Petrera Wohlenbena jsou skvělé!

Za blog R^R^R^R^R^V

2 0
možnosti
Foto

Všímám si už několik let, že mizejí stromy, které mohly jěště dlouho růst do plné krásy. Když takový krasavec zmizí, vždy se podívám na řez. Často shlédám, že byl zdráv a v pné síle. Ale stále častěji se někumu zdá, že už si požil dost a že by ho měl nahtradit nějaký mladík, neb starci už šedivěly skráně a na jeho těle už bylo příliš jizev po odhozených větví.

2 0
možnosti
PK

O dovednostech stromů jsem toho mnoho četl a na toulkách s pejsanem je občas i vidím.

Víš blog ač psán jako proza, mi připadal jak oslavná báseň o síle a moudrosti lesa, nádhera, pošmákl jsem si, děkuji.:-)R^

3 0
možnosti
JT

R^ hezké (jiné) téma. Jednu knihu od Petera Wohlenbena jsem četl. To mne inspirovalo k tomu, abych na svých pozemcích (louky) u malé chatky v Podkrkonoší nechal část "svého mini-lesa" přírodě. Je to malý kousek divočiny, kde vůbec nezasahujeme. Strážcem prostoru je statný dub, jinak hlavně olše, javory. Je to u potoka a ten lesík vytváří příjemné mikroklima a je domovem neuvěřitelného množství ptáků. Jen nás tam teď čeká úklid harampádí, co nám tam přinesla velká voda.

4 0
možnosti
JD

Téma na Váš další blog? R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 587x
Narozen 1955. Vystudoval v 70 letech na MFF UK. Od té doby se živí jako programátor a analytik. 

Seznam rubrik